Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rombat își lansează în Franța noua identitate vizuală

Rombat
Turneul francez cuprinde nu doar prezentări tehnice, ci și degustări sau demonstrații | Foto: Rombat

Producătorul bistrițean de baterii a demarat un turneu de promovare destinat partenerilor “din prima piață externă de succes a brandului”.

“În acest an, la Rombat sărbătorim 45 de ani de inovație și excelenţă, ocazie cu care lansăm în Franța noua noastră identitate vizuală care reflectă evoluția și pasiunea noastră pentru viitor.

O parte dintre partenerii noștri din piața franceză au trăit o experiență memorabilă în inima Lyonului. Simulatorul de formula 1 și provocarea Challenge Pit Stop au oferit emoția competiției și bucuria vitezei într-un cadru unic, care au pus în valoare performanța”, a relatat conducerea Rombat.

Rombat

Anul trecut, societatea a publicat un raport de sustenabilitate care evidențiază eforturile sale de a reduce impactul asupra mediului, de a avea grijă de angajați și comunitate și de a promova practici de afaceri responsabile.

Rombat este un brand de baterii integrat fabricate în România care își propune să contribuie la mobilitatea durabilă a viitorului. Produsele sunt exportate în 40 de țări. Societatea din Bistrița este controlată de grupul sud-african Metair Investment Limited.

Produsele sunt prezente în 3.000 magazine ale distribuitorilor sau subdistribuitorilor locali, având o rețeaua de service de 100 de reprezentanțe. Afacerile Rombat se ridicau la 512 milioane lei în 2023, iar profitul net, la 4 milioane, grupând 726 de angajați.



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Această performanță demonstrează interesul constant al publicului pentru oferta culturală și educativă a GBAB, conform Universității Babeș-Bolyai (UBB).

Un sfert de milion de vizitatori la Grădina Botanică din Cluj

Articolul următor

Despre provocările pieței muncii, cu Békési Csaba, directorul executiv al AJOFM Bihor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Aeronave militare la Aeroportul Oradea

Aeroportul Oradea va găzdui luni, 21 aprilie 2025, un eveniment special dedicat publicului, organizat cu ocazia împlinirii a…
Citeste mai mult

TuȘiTulcea – Festival de savori dobrogene

Tulcea celebrează din nou gustul unic al scrumbiei dunărene și tradițiile pescărești, în cadrul Festivalului „Scrumbii de Rusalii”,…
Educație
Citeste mai mult

Vizită regală la Oradea

Marți, 22 aprilie 2025, Primăria Oradea a avut onoarea de a-i primi pe Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei…
Citeste mai mult

Aeronave militare la Aeroportul Oradea

Aeroportul Oradea va găzdui luni, 21 aprilie 2025, un eveniment special dedicat publicului, organizat cu ocazia împlinirii a…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share